Sosnowiec: NA DOSTAWĘ OBŁOŻEŃ PÓL OPERACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 448314 - 2012; data zamieszczenia: 13.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NA DOSTAWĘ OBŁOŻEŃ PÓL OPERACYJNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienia jest dostawa obłożeń pól operacyjnych. Zamówienie składa się z 10 części tzw. Pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia:Pakiet nr 1 - serweta sterylna mała; Pakiet nr 2 - serwety, folie chirurgiczne i fartuchy chirurgiczne;Pakiet nr 3 - serweta do zabiegu PCNL;Pakiet nr 4 - osłony na kończyny;Pakiet nr 5 - osłona na ramię C;Pakiet nr 6 - zestawy specjalistyczne;Pakiet nr 7 - zestawy do porodu; Pakiet nr 8 - pościel i odzież jednorazowa;Pakiet nr 9 - podkłady ginekologiczna;. Pakiet nr 10 - obłożenia do operacji endoskopowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. - formularz asortymentowo-cenowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4.1÷4.10 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

par. 2 pkt 3. Wartość, o której mowa w § 2 ust. 1 może ulec zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego. par 4 pkt12. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie asortymentu objętego umową, asortymentem równoważnym w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania asortymentu objętego umową, b) wygaśnięcia pozwolenia dopuszczającego do obrotu. 13. Zmiana o której mowa w ust. 12 będzie dopuszczona za zgodą Zamawiającego, pod warunkiem, iż asortyment równoważny będzie oparty na tych samych właściwościach i parametrach użytkowych, co asortyment objęty umową i przy cenie nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1 Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 10:00, miejsce: w Szpitalu Miejskim w Sosnowcu, 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1, Sekretariat III piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SERWETA STERYLNA MAŁA.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 SERWETY, FOLIE CHIRURGICZNE i FARTUCHY CHIRURGICZNE.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 SERWETA PCNL.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4 STERYLNE OSŁONY NA KOŃCZYNY.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5 STERYLNA OSŁONA NA RAMIĘ C.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6 STERYLNE ZESTAWY SPECJALISTYCZNE.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR 7 STERYLNY ZESTAW DO PORODU.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET NR 8 POŚCIEL I ODZIEŻ JEDNORAZOWA.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET NR 9 PODKŁADY GINEKOLOGICZNE.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET NR 10 OBŁOŻENIE DO OPERACJI ENDOSKOPOWYCH.